fredag 12. februar 2010

Det skjer mye om dagen altså.... i 4 punkter

1. Dataen min døde!
Det var kriiiiiiiise, hærreguud....
En ting er at Megavideo nekter å la meg se Greys Anatomy mer enn 72 minutter i strekk, men når til og med min Personal Computer nekter meg muligheten til å bruke Megavideo i det hele tatt, og ikke en gang la meg komme på nett.
DA, ja, daaaa, da er krise.

Vanligvis i en slik situasjon ville jeg jo bare tatt PC'n under armen, dratt hjem til min superpappa som kan ALT, og så plutselig løser problemet seg av seg selv.
Men akkurat nå blir det litt vanskelig å komme seg dit pappa er.



Ooookei....
Heldigvis for meg studerer Tor Inge computer science!!!!
Så, jeg kunne nok en gang bare peke på den syke og si "Please, fix!"
Og PC'n ble frisk igjen.

Jeg er så heldig som har så mange fine, snille mennesker rundt meg... men disse snille fine menneskene er ganske heldige de også(!).

Uansett, PC'n lystrer ikke alle ordre så den slettet likegodt alle bildene mine, så nå må jeg ut og fotografere! Og, Kristine... Jeg må få bildene dine igjen...
Dette leder meg forresten inn på noe annet godt nytt

2.Besøk
Facebook har overrukket meg disse gode nyhetene fra disse vakre menneskene:



Kristine Schei Jacobsen
GJETT HVEM SOM KOMMER 21.april-28????? :-D booka akkurat nå, det kom på 200kr!!!! Aiiiit... jeg todde ikke ejg skulle få råd til det, men herre! 200kr=NADA!! Æ kjæm i olashorts og mokkasin! Samtidig som Tine, Ruben og Kim er der også! iiiik! Hold luftmadrassen ved like ;)


Siden luftmadrassen allerede er pakket pent tilbake inn i skapet har jeg en stor oppgave foran meg. For det er en jævel av en luftmadrass vi snakker om her. Den er STOR!
Jeg har jo lungekapasitet som en mygg, så det tok meg to døgn sist å blåse den opp, og etter at det var gjort var jeg like blå i trynet som en smurf.

Så jeg skal starte allerede nå, to blås om dagen! Så kanskje jeg unngår å mutere til smurfmygg.

Uansett...
Det blir fantastisk, Jeg gleder meg stort til å hvile øynene mine igjen på det blide åsyn av fine Kristine. ÅåååÅÅÅåååh, det blir så morsomt... så skal vi sjekke fotballfrues patetiske verden og le enda hardt og lenge! Og jeg skal si "Ååååååh, Æ dævva!!" tusenogtredve ganger for det er så mye flaut!


Den andre beskjeden facbook gav meg kom fra denne gale jenta her:



Lydia Bock Idaaaa my loveeee. I am comin´! Juuhuu wiihaaaaa! Just booked the flight!! Cant wait 2 c u crazy girl, hahahahhaha.

Crazy girl = meg det da.
Kan ikke tenke meg et bedre alias enn det. Må kanskje vurdere å skifte navn på Face kjenner jeg! Dessuten passer det jo godt til fjortiss-trynet mitt også som nekter å vokse opp. (For det er babyface sin skyld at jeg hører denne frasen ofte: "åååh, er du virkelig 25.......? Jeg trodde du var rundt 18 jeg". Og en gang for alle: Nei, for jeg synes ikke det er "bare bra det vel")
Jajajajajaaaaaaaaaaaaaaaa....

I alle tilfeller, Jeg gleder meg enormt! Lydia er den morsomste utlendingen jeg vet, og hun har verdens beste humør. OOooog humor!
Og nå er det er jo bare noen få dager til hun kommer, for hun kommer allerede i slutten av mnd her.
Juuuuuhuuuuuu :D :D
Zooo, afta za vizit from Lydia, all mys blogpostz will write like ze thiz, nicht!?

Aaaahh, forresten. Det blir mest sannsynlig tysk på meg. Det var Easy peezy japaneezy, like I thought! GREAT. Så jeg kan være hu derre rare sære som alle hater fordi hun har svaret på alt!
Ok, nok om det akkurat nå... mañana...

Nytt punkt:

3. Konsert
Det var på lørdag 13.02.2010.
Samme dag som mamman min ble 51 år gammel. Gratulerer så mye til mamman min, verdens tøffeste! Du er fortsatt ung og veldig pen!

Konserten var forøvrig også ganske tøff.
Det var en gratiskonsert arrangert av MTV og den store headlineren var Arctic Monkeys, eller Monos Arcticos (som vi spansktalende morer oss med å kalle det!)
Ellers var det et band som het Mystery Jets som gjorde det tåelig bra. Det spilte også et par bandas locales uten at det var så mye å skryte av.


Og her kommer det bilder av glade mennesker på festival!



Fra venstre: Espen, Feras, Selda, Tor inge, den spanske mentoren(!) til Espen og Manon.



Masse folk på konsert!



Arctic Monkeys


4. Posten har gitt meg dette!




Det betyr at noen har sendt meg noe...
Noe som jeg må hente på posten!
Og, jeg kjenner ikke igjen skrifta og husker ikke hvem jeg har gitt adressa mi til.
Kanskje har noen gavmilde sjeler (som har lest bloggen min) bestemt seg for å sjenke meg en gullbarre, siden jeg er så blakk liksom.... (Det er den eneste logiske løsningen ettersom postkassa vår er veldig liten og en gullbarre ikke ville fått plass i den!)
Og jeg er selvfølgelig kjempelykkelig og gleder meg til å gå på posten på mandag!
Yeeeeeeeeyyyyy, IN UR FACE nettbanken. Jeg skal vise deg!!!

Ingen kommentarer: