tirsdag 26. januar 2010

määääh..

Jeg kjeder meg i dag!

Jeg kjeder meg.
Jeg kjeder meg.
Jeg kjeder meg. Og jeg vet ikke en gang om det er mandag eller tirsdag!
Jeg kjeder meg.
Jeg kjeder meg.
Og jeg har kjeda meg gjennom facebook et par ganger og vært gjennom tre episoder av Greys Anatomy. Nå venter jeg på at megavideo skal tillate meg 72 nye minutter, men først må jeg vente i 54!

Nå skal jeg faktisk fortelle litt om akkurat hvor kjedelig det er akkurat nå... For akkurat nå sitter jeg og hører på to franske belgiere spise middag og naboen som spiller trompet! ! My life is so great! og dere skal nå få en smakebit. Det er forresten ingenting gæærnt med øya mine, bare sitter og trener på å blinke med ett øye om gangen.. såååå kjedelig er det akkurat nå.


Som tidligere nevnt, skolen begynner ikke før den 8. februar. Så om noen skulle finne det for godt å komme på besøk har jeg masse fritid akkurat nå! Ryanair flyr til Madrid, tar bare to timer med tog til Valencia derfra. Norwegian flyr til Alicante, tar vel omtrent tre timer med tog derfra! SAS flyr til Valencia, men å fly med SAS er dyrt. Nei, nå må det vel snart ha gått 54 minutter!?

Ingen kommentarer: