lørdag 30. januar 2010

All by my self!

Kristine has left the building, noe som smerter mitt hjerte og mine utsikter til sosial omgang i nærmeste fremtid.



Denne søte skapningen bor nå altså ikke lenger i Valencia.
ÅÅååååååaahhHHH... Vil bare legge meg i fosterstilling og synes veldig synd på meg selv. Både fordi Kristine er dratt og fordi jeg har sett alt som er av Greys Anatomy på surfthechannel.com og må vente på neste sesong!

Ja, what to say?

Jeg får rommet for meg selv da i det minste og kan i natt faktisk glede meg til å oppgradere sovesituasjonen fra luftmadrassen til senga. Dessuten har jeg arvet det vakre sommerfuglfleeceteppet og det er vel akkurat det eneste positive med at Kristine har dratt!

Kan ellers fortelle at husverten har vært innom, så jeg er nå offisielt leietaker av et rom i Calle Alboraya 28 (puerta 4, 467010 Valencia...sånn hvis noen evt. vil sende meg kort eller brev eller.... penger!!!!!).

Guud, jeg har ingenting å skrive om akkurat nå merker jeg.

Sola skinner da! Fint vær altså (været kan man jo alltid skrive om. Man går jo aldri lei av å snakke om vær), gradstokken har passert 18 grader. In your faces!!!
In my face også egentlig, for jeg sitter jo inne og inne i dette murhuset er det kaldt!

Nei, skal ut etterpå faktisk. For Tor Inge kommer til Valencia idag og han skal lete etter leilighet og jeg skal bistå med mine kunnskaper i spansk. Jeg er så snill!

Ooooog.. i går var vi på stranda og hadde lunsj. Eple, brød, babybell, napolitana og potegull. Litt sunt og litt godt.
Det var i grunn ikke sånn kjempevarmt da vi var der, men jeg var lykkelig for en liten time, og danset og hoppet barbeint bortover den kalde stranda.



Her er beviset... En belgier som snyter seg.. på stranda, på stua, i parken, i butikken, hvor som helst!
Det er forøvrig en veldig søt belgier da, ved navn Tine. Hun bor forresten også i Calle Alboraya 28.



Jeg danset.. og det var kaldt å gå barbeint. Jeg fant også masse masse skjell, men det var ingen som ville ha de håndplukkede gavene mine :/

Ingen kommentarer: