lørdag 6. mars 2010

Det er FAEN meg ironisk.....

... naa har jeg gaatt i Gud vet hvor mange dager, og sytt og klaget over hvor fattig jeg er.
Jeg har oppfordret alle og en hver som har vaert innom bloggen min til aa sende meg gull, men intet har hendt.
Jeg har trasket opp og ned Valencias gater og stirret paa folk paa restaurant gjennom vinduet.
Og saa, tilslutt, etter langt om lenge finner Laanekassen ut at den skal gi meg stipendet mitt, meeeeeeen... Samme dag som jeg leser mailen hvor jeg blir informert om denne gledelige nyheten, og at pengene vil bli foert over til min konto i loepet av to til tre virkedager, DAAAAA....

Ja da mister jeg lommeboken min da!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Med alle kort det er mulig aa vaere i besittelse av.
Kredittkort, bankkort, foererkort, studentkort,laanekort og selvfoelgelig det ekslusive VIP medlemsskapskortet mitt i fastfoodkjeden VIPS!!

ER DET MUUULIG? HAERREGUUUD...
Gud!? Er det du som er skyld i dette? Er det en slags straff for at jeg misbruker ditt navn med litt for hoey frekvens?

LIFE IS SWEET!


Jeg har forresten faatt anmeldt det paa politistasjonen da, slik at om den, mot alle odds, skulle komme til rette igjen og bli levert inn der saa kan jeg komme og hente den.
Det er jeg jo fullstendig overbevist om at kommer til aa skje for jeg har saa mye good karma in store for me. Saa naa venter jeg bare paa telefon og paa at tusen millioner penger skal falle ned i fanget mitt!


Om ikke det skulle skje skal jeg hvertfall tyne forsikringsselskapet for alt det er verdt og sette stoor pris paa erfaringen med aa kjenne paa frustrasjonene av aa vaere fattig.

Bra jeg har gode venner med masse penger!

Ingen kommentarer: